Koszyk (0)
Brak produktów w koszyku.
WRÓĆ DO ZAKUPÓW

REGULAMIN

Regulamin i pliki cookie
REGULAMIN SKLEPÓW INTERNETOWYCH
HYDROLATY pod adresem internetowym :hydrolaty com.pl
oraz
DESTYLARNIA OLEJKÓW pod adresem internetowym :destylarniaolejkow.pl
Właścicielem sklepów internetowych jest
Destylarnia olejków i hydrolatów spółka z o.o.
Numer NIP 6423246645
OBOWIĄZUJĄCY OD 01.10.2024 r.

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej
przez
Destylarnia olejków i hydrolatów.
z siedzibą w Wodzisław Śląski, za pośrednictwem sklepu internetowego (zwanego dalej:
„Sklepem Internetowym” ) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Destylarnia olejków
i hydrolatów
z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców
korzystających ze Sklepu Internetowego
3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień
niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w
zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach
Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane
osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich
aktualizacji i poprawiania.

§ 1 Definicje
1.Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy. Godziny pracy :od 9:00-17:00
2.Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez
Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
3.Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania
Dostawy Towarów:
a)firmę kurierską
b)operatora skrytek pocztowych (paczkomat)
c)pocztą polską
4.Infolinia Konsumencka - oznacza numery telefonu 730 243 695 lub 699 712 469 ,
pod którym Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w celu uzyskania informacji związanej
z zawartą Umową sprzedaży.
5.Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą
być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
6.Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7.Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym
imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

8.Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
9.Sprzedawca - oznacza Destylarnia olejków i hydrolatów społka z o.o.
z siedzibą Wodzisław Śląski ,Pszowska 26
NIP:6423246645
będącego jednocześnie właścicielem sklepu internetowego hydrolaty.com.pl
10.Strona Internetowa Sklepu - oznacza stronę internetową, pod którymi Sprzedawca prowadzi
Sklep Internetowy, działające w domenie destylarniaolejkow.pl
11.Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony
Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
12.Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy
przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do
informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które
pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
13.Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach
określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego.
1.Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa
własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a
także do wzorców, formularzy, logotypów i zdjęć zamieszczanych na Stronie Internetowej
Sklepu należą do SPRZEDAWCY

§ 3 Zamówienia
1.Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia
Umowy sprzedaży.
2.Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony
Internetowej Sklepu lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3.Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu w
godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu.
4.Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje
zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany oraz dodaje go do "KOSZYKA".
Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy
oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do
Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Zapoznałem się z moim
prawem do odstąpienia od umowy oraz regulaminem”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia
do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o
wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową
sprzedaży.
5.W szczególnych przypadkach ilość Towaru, jaki zakupuje Klient może być ograniczona, o
czym Klient jest każdorazowo informowany podczas składania zamówienia.

6.Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-
mail podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Klient w wiadomości

przesyłanej do Sprzedawcy, podaje w szczególności: nazwę Produktu/ów, jego ilość, spośród
Towarów prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu oraz swoje dane teleadresowe.
7.Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wiadomości o której mowa w §4 ust. 6,
Sprzedawca przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej,
podając swoje dane rejestrowe, cenę wybranych Towarów oraz możliwe formy płatności oraz

sposób Dostawy wraz z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich dodatkowych
płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu Umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także
informację dla Klienta, że zawarcie przez niego Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty
elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar. Na podstawie
podanych przez Sprzedawcę informacji, Klient może złożyć zamówienie, przesyłając
wiadomość elektroniczną do Sprzedawcy wskazując wybraną formę płatności oraz sposób
Dostawy.
8.Złożenie zamówienia, o którym mowa w §4 ust. 4 oraz §4 ust. 7, stanowi złożenie Sprzedawcy
przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, będących przedmiotem zamówienia.
9.Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest
oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 8 powyżej i z chwilą jego
otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
10.Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu, wykorzystuje do tego numer
telefoniczny podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Klient składa
zamówienie przez telefon podając Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących
się na Stronie Internetowej Sklepu oraz ilość Towaru jaką chce zamówić. Następnie, po
skompletowaniu całości zamówienia Klient określa sposób i adres Dostawy oraz formę
płatności, a także wskazuje, wedle wyboru, swój adres poczty elektronicznej albo adres
korespondencyjny w celu potwierdzenia zamówienia. Każdorazowo podczas składania przez
Klienta zamówienia przez telefon Sprzedawca informuje Klienta o cenie łącznej wybranych
Towarów oraz łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich
dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaż
11.Złożenie zamówienia zgodnie z §4 ust. 11 następuje w czasie rzeczywistym tj., połączenia
telefonicznego ze Sprzedawcą, z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.
12.Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je
na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez
Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.

§ 5 Płatności
1.Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny
brutto, wyrażone w złotych polskich (PLN) i mają wliczoną opłatę. Podane ceny nie zawierają
informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie
zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany
przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
2.Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a)przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy:
b) gotówką przy odbiorze osobistym
3.Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy
sprzedaży w terminie 7 Dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty.
4.W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie o którym mowa w §5 ust.
3, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu na
dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o
odstąpieniu od umowy na podstawie art. 492 Kodeksu Cywilnego - Anulacja zamówienia
5.Klientowi do czasu odbioru Towaru przysługuje umowne prawo odstąpienia od umowy zgodnie
z art. 395 Kodeksu Cywilnego. Prawo to Klient może wykonać składając oświadczenie
Sprzedawcy w formie mailowej, nie narusza to, ani nie ogranicza prawa odstąpienia od umowy
w terminie 14 dni na podstawie ustawy o prawach konsumenta, opisanego w §9 Regulaminu.

6.W związku ze zmianą przepisów z dniem 01.01.2020r. w zakresie fiskalizacji sprzedaży
dotyczącej wystawiania faktur do paragonów informujemy, że zgodnie z obowiązującymi
przepisami podatkowymi, w przypadku sprzedaży towarów lub usług, zewidencjonowanych przy
zastosowaniu kasy rejestrującej, potwierdzonej paragonem fiskalnym, fakturę na rzecz
podatnika wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon potwierdzający dokonanie tej sprzedaży
zawiera numer NIP nabywcy towaru lub usługi.
1.Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza granicami kraju.
2.Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez
wad.
3.Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych
potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
4.Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres
wskazany w formularzu zamówienia.
W przypadku wyboru skrytki pocztowej jako formy Dostawy, adresem Dostawy będzie adres
paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.
5.Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma
prawo żądać od przewoźnika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
6.Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy
fakturę VAT lub paragon, albo przesyła fakturę VAT przy pomocy poczty elektronicznej, na adres
elektroniczny podany przez Klienta podczas składania zamówienia. Faktura VAT dostarczana
jest przy pomocy poczty elektronicznej w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu
otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem
PDF.

§ 7 Rękojmia
1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia).
2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że
Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy
na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez
sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od
wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia
wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia
wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta
jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w
rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do
zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest

niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z
Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty wymiany ponosi Sprzedawca.
3.W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru
pokrywa Sprzedawca.
4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed
upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymiany
Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć
się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może
odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady
Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do
odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z
chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może
składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy
Destylarnia olejków i hydrolatów spólka zo.o.
ul. Pszowska 26
44-300 Wodzisław Śląski
również w formie elektronicznej na adres:destylaniaolejkow@firma.pl
6.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do
reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez
Klienta.
Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres
poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację
Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.
Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela
Klientowi odpowiedzi.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję